De dagar då man bara vill skrika

Vissa dagar alltså...Vissa situationer..Vill bara skrika ut min ilsa, för det mesta håller jag tyst, det är alltid det bästa, hatar att behöva bråka om saker. Men ibland blir det för mycket, höll på att bli en sån dag idag...Men jag höll tyst, lika skönt det.
Men ni vet känslan, när ilskan bara kryper i kroppen, det kliar i fingrarna och lungorna samlar kraft för ett skrik...Oj så svårt det är att hålla inne ibland då..
Aja..nog om det..

Va ju iaf på ambulansen idag, kul studiebesök, de gick igenom lite lite gran om brandkåren oxå. Spännande grejer det där=)
Va duktig å cyklade dit, tar inte lång tid alls, ca en kvar enkel resa, går ju snabbare än å åka buss när man först ska gå till busshållplatsen å stå där å vänta å sen åka bussen..hade tage närmare en halvtimme..Fick ju dessutom lite motion oxå..=) En halvtimmes vardagsmotion ska man ju ha varje dag, den är gjord=) Bara träningen kvar ikväll sen oxå=)
Bara tänkte på det där med att cykla, det är lustigt, när jag cyklade dit, då hade jag motvind, inte så hård eftersom det inte blåser så mkt, men ändå motvind lixom..Då borde man ju slippa det när man ska cykla hem 2 timmar senare...men nej nej, då är det motvind igen och på köpet kommer det från ingenstans extra vindpustar, bara för att det går uppför typ hela vägen hem...Varför är det alltid så?

Ne, ska väl ta å sätta mig å renskriva en massa "roliga" uppgifter nu så jag kan skicka in dom till skolan.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0