Detta slöande

Borde kanske börja sätta lite fart snart...Ska hinna med lite innan jag ska iväg ju...Äta å duscha å sånt där...Huvudvärken har dock inte släppt, så blir nog en sån där härlig dag med huvudvärk hela dagen..
Efter skolan bestämde Johan å jag att han ska hämta upp mig, han slutar halv 3 å jag 3..blir ganska lagom=)
Sen har vi lite delade meningar, han vill ta en promenad i skogen å jag vill å träna..Vi får väl se vem som har starkast vilja..=)Visserligen kunde det ju vara skönt med promend i skogen en sån här fin dag, men vill ju även träna..å hinna med båda är inte lätt när man deesutom sen ju måste fixa med mat..

Känner att det finns ganska många måsten i livet just nu..
MÅSTE städa.
MÅSTE renskriva allt skolarbete som för övrigt är klart.
MÅSTE plugga klart det som inte är klart.
MÅSTE träna mer.=)
MÅSTE putsa fönster SNART..innan det blir för kallt.
MÅSTE börja söka jobb...å det är ju SÅ lätt, när det inte finns nått att söka..

Jag som inte brukar vilja ha några måsten...Men känner att det finns många av dom nu..
Kom på att om 8 veckor är skolan klar...Måste ju ha ngt att göra efter det..MÅSTE..kommer bli tokig annars..Å vill ju slippa arbetsförmedlingen...har varot helt underbart att slippa dom under tiden jag pluggat..
Aja..ska sitta å leta jobb varje dag nu..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Javisst har han fast jobb! Facket kanske är en lösning - dessvärre är sambon inte alls sugen på att blanda in dom så.. vi får väl se vad som händer suckar



allt bra med dig annars då? :)

2009-09-16 @ 10:57:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: ida

skönt för dig att skolan snart är slut och välkommen ut i arbetslivet :)

håller tummarna för att du hittar ngt jobb men jag letar ju jobb själv och vet hur svårt det är.

hoppas allt är bra annars.

vad sägs om att ses ngn dag?

Kramis o hälsa Johan

2009-09-17 @ 08:33:37
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0