God morgon!

Det är lördag morgon och det betyder så klart träning=)
Efter tränigen följer jag med mamma å pappa hem en stund innan Johan slutar å hämtar upp mig.
Kvällen sen kommer att bestå av tv och tacos=) Längtar redan till kvällen..haha=)
Imorrn är Johan ledig, så det kan hända att det blir ett glas vin oxå=)
Ser ut att bli fint väder idag, ska man inte klaga på, men det är svårt att veta vad man ska ha för kläder...För även om det är 18 grader så är det ju inte jätte varma vindar som kommer, å sjuk det har jag ingen lust att bli..Så jag går å svettas istället..fast njuter ändå av den underbara solen, för den klagar jag verkligen inte på. Snart kommer den riktiga hösten me regn å rusk, så man får njuta så länge det går=)

Ne, om jag skulle äta lite frukost  sen göra mig iårdning lite, blir hämtad om en timme ungefär.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: ida

timmar är ju alltid bättre än inget iaf. det halkar jag mig fram på just nu. men det funkar.

ja. jag sa till Maria att det vore lite roligt att samla alla, vi höll ju ändå ihop i vått och torrt i ca 3 år. inte alltid sams kanske, men vi fanns för varandra. =)

tycker vi får ta tag i det, borde väl finnas ngn lördag som alla kan ses.

kram

2009-09-19 @ 21:29:08
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0