God morgon

Känner mig lite trött idag, kanske var det för att sängen var extra skön idag..=) Va ganska kallt i rummet.
Igårkväll kom en rejäl hagelskur..ojoj, en massa bilar gick larmet på å så där..å blåste gjorde det oxå rejält..Så vi fick stänga fönstret, även fast det bara var jätte lite öppet..
Det lustiga var att fönstret var öppet nu när jag vaknade, Johan måste tyckt det var varmt i natt eller nått.
Kallt är det ute idag iaf..endast ca 3 grader, nu får vi nog ingen värme mer.
Idag ska jag nu först innan jag vaknar till riktigt sätta mig och kolla svenska hollywoodfruar. Måste även idag baka lite, plugga, städa lite grann och så komma på nån mat som vi kan äta när Johan kommer hem på timmar..
Mycket mer än så hinns nog inte med idag.
Kram

Kommentarer
Postat av: tess

Tack själv.'



Önskar en fin dag //tess

2009-09-29 @ 09:02:14
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Ville du ha ett sånt halsband med ängeln? Vad vill du ha för gravyr?



(tänkte jag kunde göra det till dig ikväll)



Hör av dig!



kram Lina!

2009-09-29 @ 17:11:07
URL: http://nondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0