Lördag

Idag är det ju lördag, fick för mig hela dagen igår att det var lördag..låg en dag före.
Inatt har det blåst nått frukitansvärt...Verkar fortsätta en del även idag, varför ska det alltid blåsa?
Såg dessutom först ut att kunna bli riktigt fint väder idag, men nej då, då drar molnen in.
Idag blir det träning nu på förmiddagen. Sen vet jag inte, kanske skulle jag plugga lite innan Johan kommer hem, det får det nog bli, så jag blir klar med mina uppgifter nån gång. Har inte så mkt kvar, blir dock så lätt att skjuta på det då..Men har ju en massa andra kurser som vore skönt att börja med oxå..Så jag är klar med allt till den 13:e november=)
Ne, ska väl få i mig lite frukost å så där nu, så jag orkar med å träna en stund.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0