Mörker

Fy vad det är mörkt ute.
Blir nog lite tända ljus sen när Johan kommer hem å vi slänger oss framför tv:n=)
Blev aningens mer pluggande...En uppgift, bättre än ingen ju=)
Känns lite besvärligt...Är GRYMT godissugen..men vill bli av med det där sötsuget som gör att man gärna stoppar i sig nått sött näst intill varje dag! Har klarat mig flera dagar nu...sen att jag nästan kryper på väggarna å vill slå sönder ngt och Johan asgarvar åt mig, det får man ta=) Vet ju att det kommer att bli bättre, å till helgerna får jag äta ngt litet, så får ju försöka se fram emot det ju=) Har gett mig f*n på det, så det ska nog gå=)
Ska snart göra några varma mackor med makrill på, ska vi käka till kvällsmat=)
Annars kommer inget mer göras denna kvällen, det blir tv:n helt enkelt..som alla andra kvällar=) Men vad gör väl det, skönt att koppla av innan det är dax att gå å lägga sig.
Ne, ska kanske sätta igång med de där mackorna så de är klara tills Johan kommer hem han är nog hemma om nån kvart eller så=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

vi har oxå "slutat" med godis o läsk... äter ngt litet på helgen, precis som du säger... för oss går de helt ok. vi får hejja på varandra :)

2009-09-22 @ 21:53:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Sandra

Bra att du betstämt dig för att sluta men kul att Johan e så elak då ;) Men tänk på Anders som inte åt nåt på ett halvår, ja skulle dö...Kram

2009-09-23 @ 10:23:51
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0