regn som vanligt

Återigen en dag med regn, trist det är.
Gick upp redan 7 idag, bara för att jag ju inte vet när det kommer nån å ska kolla frysen, vill inte ligga och sova när de plingar på dörren. Jag hoppas iaf att de kommer nu nån gång på förmiddagen så jag slipper att bara sitta och vänta. Ska iaf plugga under dagen är det tänkt, få lite gjort skadar ju aldrig=)

Idag ska mamma iväg till läkaren, hoppas på att hon får en operationstid så hon ser slutet på allt detta elände nån gång, visserligen kommer det bli en jobbig tid efter operationen oxå med stomi å allt, men i slutändan kommer hon förhoppningsvis må mycket bättre.

Ska ta å slänga ner mig i soffan framför tv:n en stund nu tänkte jag=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0