sååå trött

Känner att den här dagen bara försvinner ifrån mig..klockan är ju för tusan snart 12!
Halsen känns verkligen inte bra alls..sååå jobbigt..Men, det finns som som har det värre, så man ska inte klaga.

Försöker planera vad vi ska ha för mat idag, tog upp en köttfärs ur frysen, kan man alltid hitta på ngt med, är lite sugen på köttbullar, men tveksam om jag orkar stå å rulla..göra biffar istället går ju=)
Fast kalla mig gärna knäpp, men jag gillar köttbullar mer än biffar..även fast det ju egentligen är precis samma sak, bara olika form..Hehe...man är som man är=)



Jag som liten..Kul å kolla en massa bilder ju..=)
Ne, ska se om jag ska ta tag i lite pluggande nu kanske..
Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken söt liten Annica.

Kollar ofta på bilder från när jag är liten också och inser hur söt man var så bebis.

Kram

2009-09-01 @ 13:24:53
URL: http://tteessssaa.blogg.se/
Postat av: Terese

På tal om operation för står jag dig att det kommer bli jobbigt eftersom det är din mamma.

Min gammelmormor ska nu i sluet av september få ett operara ett nytt knä, morfar ska opereras för ljumskbrock i höst och min lilla kusin ska opereras för att ena kulan inte kan vandra ner så jag vet hur det känns när ens nära ska opereras.

Vi får stötta varandra.

Blir lätt höstdeprimerad jag men försöker tänka posetivit denna höst för jag har ju saker att se fram emot.

Kramar

2009-09-01 @ 13:28:01
URL: http://tteessssaa.blogg.se/
Postat av: patricia:)

fin blogg:)

2009-09-01 @ 16:29:10
URL: http://ppatriciasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0