Skönt å va hemma

2 timmar i skolan kan verkligen kännas som 10!! Herre gu vilka timmar...men en massa tjafs å skit..herre gu, man kan tro man går med småbarn ibland..
Direkt när jag kom hem slängde jag mig på telefon, ett ställe som söker timvikarier, å man skulle ringa mellan 16-17, satt å lyssnade på upptagettonen i ca 35 minuter innan jag äntligen kom fram...Nu är det iaf bara å vänta å se om hon ringer upp, har man inget hört inom en vecka så blir det inget..Många som slåss om jobben..så är det ju...å nu när skolan snart är klar vill jag ju ha så många möjligheter det bara går att få jobba så mkt sommöjligt.

Ska nu resten av eftermiddagen städa lite smått, å sen sätta mig å plugga nån timme tänkte jag, få lite gjort där med..Gör ju inget om skolan blir klar fortare än till veckan 46=)

Kanske skulle jag inte sitta kvar här då..får inte så mkt gjort då..=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0