Söndag morgon

Ska man kanske säga förmiddag istället?
Solen skiner, det blåser inte, borde vara piggelin..men är sååååå trött.
Vi ska ta å äta lite frukost nu strax, sen vid ett ska vi vara hos svärföräldrarna å äta mat å kolla bilder från deras resa.
Blir med andra ord en ganska lugn söndag.
Ingen tränig idag, känner att kroppen behöver vila en dag från den, men imorrn är det dax igen, så klart, får inte gå för långt emellan.=) Känns Så skönt nu när man kommit in i träningen ordentligt igen, å den här gången ska jag inte slöa till...=)
Ne, lite frukost nu känner jag, är hungrig.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja ni har blivet riktigt duktiga att träna hoppas bara ni forsätter så då ger det resultat. Ha en bra Söndag. Kram mamma

2009-09-20 @ 13:50:13
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Mejx- Skönhet, make up och styling

Hoppas du haft en trevlig vecka! :)

2009-09-20 @ 15:04:49
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: ida

ngn dag ska vi nog kunna se till att vi alla kan ses. jag tycker iaf det vore jätteskoj.

jodå. det är väl ok här iaf. jobbat otroligt mkt nu i september så det känns i både kropp och huvud. men det är ju bara på sätt och vis att det finns lite timmar att få. dock har det kanske blivit lite för mkt. men jag vill helst inte tacka nej. är ju i behov av pengarna o sen så trivs jag ju så toppenbra oxå.

hur är det själv med allt då?

kram

2009-09-20 @ 16:31:40
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0