Storm

Började igårkväll å blåsa så förskräkligt...det höll i sig hela natten och nu på morgonen, fast börjar lugna sig nu...Nästa storm skulle jag tro...Så nu känns det ännu mer att hösten är här..
Idag är det skolan som gäller, fast går bara mellan 13-15, så ska inte klaga...Ska få ut en ny kurs, så sen är det bara snällt sätta sig å plugga en massa..
Annars idag händer inte så mkt, hade funderingar på om jag skulle ta cykeln till skolan, men har ångrat mig, cyklar inte i denna blåst, då går det ju fasen snabbare att gå...Vet inte om det finns risk för regn idag oxå, det är bra grått..
Ne, ni får ha en bra förmiddag, känner jag inte är riktigt vaken än=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guuud va du e knäpp, jätte roligt ;P Kram på dig

2009-09-23 @ 09:19:38
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Becca

storm kan man lugnt säga vaknade av de i natt och somnade inte om förrän på morgonen.

hoppas allt är bra annars!!

kjam

2009-09-23 @ 15:38:11
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0