tvätt

Ska nu snart ner till tvättstugan å tvätta lite...Favosysslan nummer ett...
Under tiden tänkte jag roa mig med att plugga..Tänkte jag skulle bli färdig med geriatriken, så jag kan börja med de andra kurserna sen..Tippar på att det kommer att ta ett par timmar, sen ska det renskrivas oxå..det gör jag dock kanske inte idag..får se vad som hinns med under tiden tvätten går helt enkelt.
Skulle vilja byta lite gardiner här hemma oxå..men vet inte rikigt om jag orkar styrka å klättra å fixa å dona...Det visar sig vad orken finns kvar till.
Ska även idag åka å hämta lite böcker som jag ska köpa billigt, böcker till skolan, bra när man kan köpa begagnat=)
Ne, ska väl ta å gå ner till kära tvättstugan nu kanske..
Kram


Kommentarer
Postat av: margit

Inte kul när tvättkorgen är SÅ FULL!!!

2009-09-15 @ 14:34:30
URL: http://margitholm.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0