Jag är ju trött

Vaknade redan klockan 6 och kunde inte somna om...Jag som är så trött!!
Kommer vara mer eller mindre död hela dagen känns det som..
Funderar på om jag skulle ta och ffixa lite frukost och sen slå mig ner i soffan å kolla nån film, kanske man kan somna en liten stund:)

Idag vet jag inte vad som händer, Johan kommer hem runt 12. Skulle behöva åka å slänga vår gamla tv..Den står ju och tar ganska mkt plats...
Har dessutom en gammal skrivare och lite annat skit som oxå skulle behöva komma till tippen..

Städas här hemma behövs oxå...Varför hålls det inte rent och snyggt hela tiden för? Jag hatar att städa och ibland vore det skönt att anställa nån som kunde göra det åt en. Haha..för en liten 2:a på 60 kvm...

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0