Jag ser det snöar...

Det är vinter även idag...Snöar..Känns inte riktigt rätt så här pass långt fram på våren.
Idag blåser det även en massa.
Tror att jag håller mig inne idag..Om det inte blir bättre till senare sen då.
Har ändå inte tid till annat nu på ett tag.
Mina svärföräldrar kommer upp sen vid 13 på mat.
Så under förmiddagen ska jag fixa med maten..
Skinka i vit sås med potatis...
Skinkstek som man skär i tunna skivor, steker med salt och VITpeppar.
Sen kokar man köttet i standardmjölk tills det blivit så mört att det nästintill faller sönder. Tippar på att det får stå och koka 1-1½ timme. En massa vitpeppar ska det vara i oxå. Det är supergott:)

Ska väl även ta och tvätta rent lite inne på toan å sådär.
Bra när man får gäster är ju att man får ändan ur vagnen och städar lite..
Johan kommer snart hem han oxå..Slutar redan 8:30, så han får ta ett varv med damsugaren.

Jag skulle kunna gå och sova nu känner jag...Vaknade vid 7 och kunde inte somna om..Men nu när jag varit vaken en timme, då är tröttheten här igen..Typiskt..Somnar jag nu kommer jag inte bli människa på hela dagen sen...Hade jag däremot sovit vidare nån timme till hade jag ju sluppit vara så här trött...

Ne, ska kanske börja göra lite vettigt istället för att sitta här.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0