Kalmar

Den 7:e Maj åker vi iväg till Kalmar. Blir där över helgen. Hotell å massa mys:) Alltid så skönt att ha något att se fram emot:)
Sen blev vi så förälskade i Kalmar efter att vi va där i somras.
Så det blir väl mys med att gå ut och äta. Gå runt i den vackra staden, hoppas på att få fint väder så klart:)
Kanske åka över till Öland, allt beroede på väder.

Sen är det bestämmt att det blir Danmark några dagar på semestern oxå.
Blir Fredrikshamn.
Hotell även där. Har man semester så har man:) Blir 3 nätter där.
Så skönt när man har lite att se fram emot ju:)

Så nu känns livet lite enklare.
Sen att det verkligen är härlig vår ute gör ju inte saken sämre heller:)

Dock ska jag snart ta och sova bort några timmar av denna fina dagen, för går på och jobbar ett par nätter nu..
Så får hoppas på att helgen fortsätter vara lika fin:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

i danmark kan du få ta med dig saker hem till mig är du snäll om det går bra snälla snälla snälla

2010-04-14 @ 19:02:14
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: madeleine

det är bara små saker som jag inte kan få tag på här... min ketchup finns bara där ner och jag älskar den kostar väl 10-15 danska kronor per flaska skulle då vilja ha två... men det tar vi innan ni åker

2010-04-16 @ 07:57:29
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0