Måndag igen

Då var det måndag..egentligen jobbmåndag för min del, men har bytt mina 2 första pass nu och jobbar istället onsdag och torsdag natt. Så en låång helg blev det:)
Tänkte snart dra mig ner mot vårdcentralen, men ville vänta lite tills det blivit några grader varmare.. Annars är det toppväder idag, solen skiner å man blir så glad:)

Idag eller imorrn kommer de och hämtar dosorna efter att vi haft radonmätning.. Jag tycker ju att det är så jobbigt när det ska komma nån å man inte alls vet när..Vet ju inte om de kommer idag eller imorrn och har ingen aning om tid eller så. Eftersom vi har en sån där dosa i sovrummet vill jag ju heller inte riskera att ligga och sova när de kommer..Så får snällt ge mig upp, trots att jag är ledig..Synd om mig..haha..:)

Idag är en sån där tråkdag..Johan jobbar HELA dagen...
Så jag får väl roa mig med att gå på ensamma promenader och kolla på tv...På nya tv:n:)
Va å köpte en ny igår, då vår gamla blive helknäpp..Ljudet varierar från att vara på typ lägsta till att gå upp till högsta för att ibland ligga normalt.. Det gick iaf inte att ha det så..


Denna är vi nu ägare till.
Är supernöjda och priset var helt ok, 5995, tror jag...Jag ser alltid det stora priset och säger 6000.

Nehe, kanske skulle göra mig iårdning lite och så ta mig ner mot vc då.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa men den där va ju riktigt snygg ju :)Kram

2010-04-12 @ 19:06:40
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0