Onsdag

Inatt är det dax igen...jobba..2 nätter nu, sen är jag ledig helgen. Det ska bli skönt:)
Idag kommer jag inte göra mkt mer än att slöa...Läsa, ligga på spikmattan, ev. ta ett bad, försöka sova en massa. Måste ju vara någorlunda pigg inatt, för har en som ska gå brevid. Även fast hon då får göra det mesta måste ju jag finnas där och försöka komma ihåg att berätta allt. Så man måste ju på nått sätt tänka till mycket mer, hon ska ju klara sig själv efter endast en natt brevid.

Johan har precis åkt iväg till jobbet nu...Så skönt att slippa ses alltså...Igår åkte jag iväg på morgonen på utbildningen, jag slutade 13, Johan började 13:45, alltså sågs vi en liten, liten stund på morgonen endast. Sen slutade ju han 23:30..Så när Johan kom hem så sov jag.
Idag upp och umgås ett par timmar innan Johan skulle iväg. Ikväll slutar han ungefär när jag börjar. Imorrn bitti hämtar han upp mig på jobbet, men då ses vi ju typ bara en halvtimme, för jag ska ju hem och sova. Johan är ledig men jag sover ju till 16:30/17:00...Umgås några trötta timmar innan han skjutsar mig till jobbet. På fredag morgon sen så börjar Johan tidigt och jag åker hem och sover till han kommer hem vid 12:30...Då först ses vi lite grann på riktigt...Hela eftermiddagen och kvällen tillsammans:)
Sen är det dax i helgen igen, då Johan jobbar precis hela dagarna...Det är trist när man knappt får ses nått...Längtar till nästa helg, 3 hela dagar tillsammans då vi är i Kalmar. Känner att den tiden behövs:)

Nu är vår bil ute på blocket...Kändes lite lustigt att lägga ut den..Men på tisdag kväll hämtar Johan upp vår "nya" bil...Så hoppas på att bli av med den vi har nu...
Nån som är sugen:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sovit något??? Johan hämtar bilen du ska inte med??? Kram

2010-04-28 @ 19:07:39
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0