Ser lite sol:)

Har nu på morgonen varit iväg och tränat lite..
Grått på himlen å blåsigt..Men ändå 10 grader varmt..Inte lätt att veta vad man ska ha på sig..
Nu börjar dessutom solen titta fram lite...Frågan är nu...ska det bli sol eller ska det vara molnigt? Nu blev det ju ännu svårare att besluta om klädval..
Ska nämligen iväg om en liten stund till stan å träffa Maria.
Ska bli mysigt att bara få sitta och babbla av sig lite.
När jag sen kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara koppla av en stund med lite tända ljus och lugn härlig musik.
Där ska jag ligga tills vattnet är kallt.
Sen blir det väl nästan dax att påbörja matlagning då Johan kommer hem runt halv 8 eller nått sånt..Har inte ens koll på när han slutar riktigt..

Hoppas att ni får en toppen dag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Em

Man är nästan frestad att ta på sig vinterjacka, men samtidigt så ser det liksom inte ut som vinter.. :D

2010-04-17 @ 17:27:05
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Susanne

Hej!!! Solen tittar fram men vad gör det jo blåser som det gjorde igår. Vi ses snart Kram msmms

2010-04-18 @ 08:26:11
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0