Söndag

Var tog lördagen vägen nu då??
Umgicks med Maria till 16 ungefär..Sen hem, å sen vet jag faktiskt inte alls var tiden tog vägen...

Lite komiskt en sak alltså..Jag ska åka till mamma å pappa idag när Johan är å jobbar. Ska äta där..Pratade med pappa igår när jag stod och lagade mat, lasagne, haha...pappa typ -lagar du lasagne??Men det ska du ju få imorrn här..
Så kan det gå..Det blir lasagne 2 dagar i rad..Men vad gör väl det, det är ju såååå gott:)

Så min dag kommer alltså spenderas hos mamma å pappa, ska dra med mig lite tvätt oxå, har ju så svårt med tvättstugan här hemma...Svårt att få tider tyvärr..Då är det lika bra att passa på när man kan utnyttja tvättmaskinen där istället:)
Längtar verkligen efter egen tvättmaskin...En så SKA det bli i nästa lägenhet.

Johan la sig i badet nu..Vad ska jag göra då? Är lite sugen på scones..Men orkar jag verkligen ställa mig och baka det?? Nja..Men kanske värma nått sånt där halvbakat bröd i ugnen, så känns det ju lite som hemmagjort iaf:)

Ha en toppen dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Em

Här skall bakas bröd, längtar efter en ljummen macka med smör på. Mums!

2010-04-18 @ 12:35:13
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0