Tisdag

Började ju dagen väldigt bra...
Vaknade och kände mig pigg och glad och solen hade precis börjat tränga igenom de gråa molnen.
Han dock inte vara uppe mer än nån halvtimme innan det började flimmra för fullt framför ögonen på mig. Så det var bara att lägga sig en stund och låta det gå över..Och veta att det skulle komma en huvudvärk efter.. Så den tampas jag med just nu..Inte roligt..Risken finns ju att den håller i sig hela dagen. Brukar ha en förmåga att göra det när man börjar dagen med huvudvärk.

Johan slutar tidigt idag, känns skönt=)
Han slutar redan klockan 14. Så hela eftermiddagen har vi tillsammans. Jag hoppas ju på att huvudvärken ska ge med sig så pass mycket att jag klarar av att vara ute i solen en stund. För det är verkligen stårlande väder:)

Är lite hungrig nu men ska inte äta förrän Johan kommer hem, så ska  ta mig nån macka så länge. Sen sover jag nog tills Johan kommer hem och hoppas på att jag mår bättre.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0