Trööött

Det är lustigt, även fast jag har sovit hur bra som helst och kände mig pigg när jag vaknade så är jag nu 2 timmar senare hur trött som helst.
Kanske blev jag trött av att solen lyser med sin frånvaro..
När jag gick å la mig imorse så sken solen så fint och när man går upp så är det grått och det ser nästan ut som om det skulle kunna börja regna.
Ska ju tydligen inte vara så fint väder i helgen heller.
Fint när man jobbar och regn när man är ledig..Varför är det alltid så??
Helgen blir nog bra ändå..
Lördag ska jag träffa Maria:) Å sen kommer Johan hem på kvällen, får mysa till det med ngt gott då.
Söndag ska jag ta mig en ordentlig sovmorgon å sen vet jag inte vad som ska hittas på..
Måndag är vi lediga tillsammans, då händer ngt kul, mer om det lite senare.

Nu kom Johan hem så ska umgås med honom.
Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Härliga bilder du har i din header!!

2010-04-16 @ 06:49:08
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Em

Tänk positivt! När det är dåligt väder i helgen så kan man passa på att göra allt det man inte får gjort när det är fint väder. :D

2010-04-16 @ 18:31:20
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0