Valborg

Valborg idag..det skiter vi i här faktiskt...Orkar inte bry oss..
Jag är dötrött...Kom hem runt 8, då är det nån idiot som börjar damsuga! Tack så jätte mkt för det!! En hel timme höll de på, när de hade slutat börjar nån borra istället!!
Nåväl, vid halv 10 somnade  jag gott under täcket iaf.
Å när klockan sen ringde klockan 12 så ville jag bara dö..Slumra till 20 minuter till, men sen va jag så illa tvungen att bege mig upp...Skulle åka ner till stan sen vid 13 för att vara hos BM 13:30...
Där gick allt bra iaf, lite högt blodtryck, men de tog hon det oxå direkt när vi kom, så man hade ju halvjäktat dit..Annars var iaf alla värden bra.
Efter BM hem lite snabbt å få i oss lite mat för att sedan åka och kolla på lägenhet.
Vi har tackat ja till den, så nu är det bara att hålla tummarna för att vi får den..Hoppas på att ingen annan vill ha den ju:)

Annars har man väl babblat i telefon, å lite sånt där sen vi kom hem.
Kvällen blir super duper lugn. Kommer somna tidigt idag känner jag..
Saknar att kunna ta mig ett glas vin så här när man ska vara ledig, skönt att varva ner lite med..Men det får jag klara mig utan länge nu...Å det gör jag så gärna, så klart. Men man kan ju sakna för det.. Ska ge mig in på att prova nått alkoholfritt vin nån gång..Se om man hittar nått som är gott.

Det va väl min dag det..
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Får väl hoppas ni får lägenheten men man ska ju aldrig hoppas för mycket, Vi ses i morgon kram mamma

2010-04-30 @ 19:54:13
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0