Väntan

Satte igång nån tråkig film och hoppades ju på att somna..Men nej då..Det gick inte..Kommer fasen vara mer död än levande ikväll sen..Men å andra sidan är ju Johan trött då med, så kan ju gå å lägga oss tidigt om vi vill.

Nu borde Johan sluta inom 45 minuter, han är på möte nu mellan 9:30- ca 12..Hoppas inte det håller på längre...
Jag borde väl egentligen ta och göra lite nytta nu...
Haha..han ringde nu och va färdig..Så då är han nog hemma inom 20 minuter:)
Ska iväg med tv:n då..Skönt att slippa ha den ståendes ju:)

Å så dessa funderingar på mat...Tips på nått gott och enkelt?
Jag hatar detta med mat..Så svårt att komma på vad man ska äta.. Borde verkligen börja skriva matlista..Då vet man vad man ska äta och dessutom så blir det ju så mkt billigare på så sätt. Men samtidigt är det svårt med matlista med våra arbetstider..Ibland är vi båda hemma, ibland är den ena hemma och inte den andra, ibland sover jag å Johan måste ju ändå äta..
Vissa veckor går ju dock bättre än andra, men motivationen att skriva matlista för lite då och då finns inte riktigt..

Ne, om jag skulle hinna med en snabbdusch innan Johan kommer hem kanske.
Kram


Kommentarer
Postat av: madeleine

du kan alltid kolla min blogg lägger upp matlista varje vecka.....



kolla och se om du finner insipartion. varje vecka går max på 500:- och i bland bara 300:-

2010-04-21 @ 12:20:01
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja du detta med mat är alltid lika jobbigt men jag måste ju planera maten när jag har dagbarnen och borde planera alla dagar för det skulle fungera bättre med handlandet. Kram mamma

2010-04-21 @ 17:54:42
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0