Fortfarande sjukt

Johan vaknade imorse mer närmare 40 graders feber och den håller mer eller mindre i sig.. Han är INTE pigg alls..
Själv håller jag mig på ganska låg feber, lite höjning men inte värre än så iaf och tur är väl det.. Skulle bli jobbigt med lilleman annars.
Jag har inte riktigt orken som man önskar man hade, men orkar iaf mysa med Ludde och leka/busa lite grann iaf. Han verkar ganska nöjd, ler och skrattar, så tror inte det går nån nöd på honom.
Är bara så rädd att han ska bli dålig i feber.. Vill inte så honom som jag har Johan brevid mig nu.
Skönt är det iaf att det finns mkt rester i kylen, slipper ju stå och laga en massa mat, i prncip bara slänga in i micron och värma, gillas just nu.
Hoppas att detta snart är över så vi kan mysa hela familjen snart igen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ni får krya på er!!! Ska få min remicade den 4jan, ska ta lite prover den 3 och hoppas då inte ha någon infektion. Va nu rädda om er alla 3.kram

2010-12-27 @ 17:35:19
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Känner inte av snuva lika mycket idag så det blev inget allvarligt. Hoppas bara ni får bli friska snart. Kram

2010-12-28 @ 06:10:27
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, visste du inte d :)Snart bli d ju 2015 vettu ;)

Men va glad att jag har skrivit nu :)

Mmmm, som sagt, ett minnetvärt år..

Kram

2010-12-29 @ 16:08:02
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0