Hinner inte

Känns som om jag inte hinner med bloggen längre.. När jag väl har lite tid så blir det den andra bloggen som prioriteras.. Borde kanske lägga ner denna?! Fast samtidigt känns det trist att lägga ner den eftersom jag haft den så länge.. Tillsvidare så blir det nått inlägg nån enstaka gång i taget så får vi se om jag känner att jag får mer tid sen när Ludvig blir av med koliken och man har lite mer ork.

Händer iaf inte så mkt i livet just nu.. Det är ju som jag skrev i förra inlägget en massa skit med alla känns det som. Är så glad att vi har vår lillplutt som tar upp det mesta av tiden och tankegångarna :)
Men det är just det man gör oxå.. Hela livet kretsar kring Ludvig, det kan vara svårt att tro att en så liten människa kan styra två vuxna människors liv totalt. Men jag älskar det ♥ Det enda jag önskar är att vi finge få lite mer sömn..att lilleman sov lite mer om nätterna och att han slapp ha så ont i sin lilla mage.

Snart är det jul :)
Har egentligen en massa julkänsla..dock har jag ingen ork att fixa med saker.. Inga tomtar är uppe än.. Men nu jobbar Johan bara imorrn oxå sen har han semester en vecka, då ska vi väl försöka få upp en massa tomtar å göra julgodis å en massa sånt mys :)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Becca

ja huinner inte heller blogga så oftaman gör vad man kan. kul o läsa här när du har tid :-)

Allt som sagt kretsar ju kring våra prinsar just nu :-)

2010-12-12 @ 11:06:16
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Inte kan du sluta blogga det är så tråkigt när alla lägger ner sina bloggar. Håll ut så ska du se att du snart kommer åter. Kram

2010-12-12 @ 17:19:11
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack snälla annica kul att du tycker de :-)Benny o ja har oxå upptäckt det, :-)

2010-12-15 @ 17:05:45
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0