Kallt!!

Idag är det verkligen KALLT!!
- 24 grader har det varit, har inte kollat just nu vad det är..
Men inget jag tänker ge mig ut i iaf...
Skulle ju vara skönt  om man slapp en sån här tuff vinter igen..Men det verkar ju som om det ska bli samma som förra året..
En massa snö och bara en massa kyla..
Visst är det fint med snön och det är ganska skönt ändå när solen lyser och det är några minusgrader.
Men när det är mer än -10 så tycker jag att det är FÖR kallt.

Idag och imorrn ska här städas en massa mer i vår lägenhet.. Sen ska jag försöka komma ihåg att ta lite bilder..
Bara minnet som ska vara med oxå..:)

Idag slutar Johan tidigt, redan om 2 timmar faktiskt :) Fast sen tar det lite tid innan han är hemma, men är ledig imorrn. Ska bli så skönt.
Då lilleman har en förmåga att få sina utbrott på eftermiddagen som sen håller i sig hela kvällen så är det skönt att vara båda två på honom... Man blir lätt smått tokig att ha honom själv när han skriker hysteriskt timme ut och timme in..
Just nu ligger han och tar igen sig efter maten. Men ska väl snart väcka honom så han inte sover allt för länge. De tipsade mig på BVC att göra så, så vi får sova lite om nätterna.. Å det har hjälp faktiskt..:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Men det är väl inte bara för nin ska få sova? han behöver ju också sin skönhetsömn. kram

2010-12-01 @ 18:28:31
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0