Sjukstuga

Ingen bra annandag...
Igprkväll började jag känna mig dålig, ont i halsen och värk i hela kroppen.. Dock ingen feber.
Johan tog lilleman i natt, det enda jag var tvungen att göra var ju att ge honom mat..
Morgonen fick jag sovmorgon medans Johan gick upp med lilleman. Underbart skönt.
Jag har mått piss hela dagen och Johan var snäll att ta en promenad med Ludvig så jag fick lite egentid.

På eftermiddagen började Johan oxå må dåligt, halsen och värk i kroppen, tog inte lång tid innan tempen visade feber..
Nu på kvällen har även jag fått feber.
Man är ju inte den piggaste, men det är ju så klart lilleman.. Kommer bli en fruktansvärd natt om han får för sig att inte sova..
För Ludvig mår så klart relativt bra, han är förkyld, nyser och är täppt, men inte mer än så iaf. Tack för det! Vill inte att han får feber då det inte finns ngt att ge honom förrän han är 3 månader.

Det är lite klagostuga här hemma.. mest från min sida då jag blir så påverkad av feber.. Gnäll från min sida..Man kan tro jag är karl..haha... Gör om den där reklamen lite och säger "Vi kvinnor snackar om att föda barn, men att ha feber är fasen värre" Ja, jag säger faktiskt det...för min del så är febern värre än det var att klämma ut lillkillen... Då kan ni ju kanske förstå hur jag mår..

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ni får ta och krya på er! Har själv blivet lite snorig men känner mig pigg för övrigt, får hoppas jag inte blir värre för då får jag inte min remicade. Kram

2010-12-27 @ 06:11:00
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ni får ta och krya på er! Har själv blivet lite snorig men känner mig pigg för övrigt, får hoppas jag inte blir värre för då får jag inte min remicade. Kram

2010-12-27 @ 06:12:19
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0