Snart Jul

Redan den 20:e December..snart jul. December tycker jag bara har försvunnit iväg, tiden har gått otroligt fort.
I år firas julafton hemma hos oss med mina föräldrar och syster å Anders.
Juldagen blir med Johans familj och juldagen blir det hos Johans mormor och morfar. Sen är ju julen över, men vi är hemma båda två under mellandagarna, så det är ju skönt :)

Det lär ju iaf bli en vit jul i år.. Fasen vad det snöar hela tiden... Det handlar ju inte om cm det kommer utan om dm.. Är så trött på snön så jag vet inte vad.. Det är inte ens vackert när det är så otroligt mkt. Tycker väl annars att det kan vara väldigt fint med snön, när det ligger på marken och fint på träden. Det som ligger på träden nu tynger ju bara ner dom och det ser inte alls roligt ut.
Att gå ut och gå är heller inget roligt... Gå med barnvagn i snön är jobbigt... Men är iaf glad att vi köpte vagn med stora fasta hjul, annars hade man inte tagit sig ut överhuvudtaget ju..

Ne, ska fixa lite i köket nu innan Maria kommer hit en stund :)

Kram




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en trevlig stund,Magnus blev sugen och ville öppna klapparna så fort jag kom hem ;) vilken ivrig karl jag har. Hoppas att Ludvig lugnade ner sig lite så att ni fick sova i natt, kramar till er alla!

2010-12-21 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0