Betyg

Efter 2½ månad har jag äntligen mina betyg..De kom idag, verkligen på tiden!!

Jag undrar så när jag ska bli frisk??Det är så härligt när det går från det ena till det andra, just nu har jag sån jäkla halsont...Zyx, som de gör så mkt reklam för på tv:n köptes, dyra som fasen å inte tycker jag att de hjälper...tack för den lixom.

Här hemma ser det verkligen ut som skrutt...Var kommer allt damm ifrån??????!!
Borde nog ta en runda med sugaren..om jag orkar??

Lägenheten kan jag meddela blir det inte, inget som föll oss i smaken, vi letar vidare...Fast det är inte lätt att få tag i 4:er som inte kostar hela lönen eller ligger i ett bra område. Men det löser sig nån gång=)

Nått roligt hände min mormor och morfar idag oxå, behöver inte gå i på vad. Men ETT STORT GRATTIS till er=)

Kram kram



Vore ju synd att kalla oss normala=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0