Jag blir så trött

Hållt på en massa med denna a-kassan så jag blir tokig...Tänk om jag ingen inkomst skulle haft, hur skulle man då klara sig flera månader utan pengar?
Vilket fall så kom det beslut från a-kassan härom dagen att jag beviljades a-kassa osv.
Idag kommer det brev från försäkringskassan att jag ska få aktivitetsersättning från dom istället...Det står att arbetsförmedligen satt mig på nått program som gör att jag får gå via dom.
Något jag inte visste om!!!
Arbetsförmedligen är ju dock typ omöjliga att nå via telefon, så nu är ett mail ivägskickat så får vi väl se om jag får svar via mail eller om hon ringer upp.
Allt bara snurrar i skallen med alla olika bud hit och dit..kanske blir det ännu snurrigare för att jag är trött. Kanske fattar jag mer imorrn efter att sovit på natten. Vi får se...kanske får jag en klar bild om jag får nån info från arbetsförmedlingen.
Önskar jag fick fast tjänst så jag kan skriva ut mig från arbetsförmedligen och skita i allt detta.

Å så mina betyg då...
Ringer kunskapstorget som då säger att jag måste beställa mina betyg genom att skicka in en blankett. Sa till honom att detta är inte vad de sagt till mig de andra gångerna jag ringt. Fick bara ett tjurigt tillbaka att han inte kunde göra något utan bara tjatade om att jag ska skicka in och beställa...*SUCK*
Men inte slut där...Pratar med Terese på facebook..Då visar det sig att hon fick sina betyg hemskickade från skolan efter att hon varit i kontakt med dom.
Dom ska alltiså ha betygen där. Men detta är inget som de sagt till mig, utan skolan sa att jag bara skulle kontakta kunskapstorget.
Jag blir tokig...
Fel dag känner jag dock att hålla på med en massa sånt här..Man ska inte hålla på med allt detta när man är trött...

Sömn, det blir det iaf ingen idag...Är inte jätte trött heller, men kommer ju vara det imorrn efter att inte sovit idag...Fast troligt är väl att jag somnar tidigt ikväll när jag sitter här i min ensamhet.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0