Jag orkar inte mer

I natt har det åter kommit nån dm snö!
Och mer ska det komma!
Jag orkar inte med denna snö längre!
Nästan -8 grader är det oxå, så kallt är det.
När ska man få se ett slut på eländet?
Jag vet att det "bara" är Februari fortfarande, men alltså i mitten av Februari brukar jag hunnit tänka många gånger att våren nog snart är här.

I natt är det dax att jobba igen, hoppas verkligen inte att det kommer en massa snö då..
Jag gillar verkligen inte att köra i sånt här väder..Men vad gör man?
Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i min säng och sova tills våren är här. Bara sova bprt resten av vintern. Går inte med ord beskriva hur trött man är på den.
Det som dock förvånar mig är det att faktiskt finns folk som vill ha mer! snö...Hur kan man vilja ha det?? Har man inte fått nog?? Det har varit snö precis HELA vintern ju!

Nog om det...
Blir en lugn dag, ska göra allt för att försöka sova så mkt som möjligt under dagen så natten blir så lätt som möjligt=) Har ju 3 nätter i rad nu, ganska tufft om man inte kan sova innan då.
Så soffläge mer eller mindre hela dagen..
Egentligen är det skönt att ta en ordentlig promenad innan man lägger sig, men vem vill frivilligt gå ut i denna nysnö?? Inte jag iaf..

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0