Klass 2 varning

De har gått ut med en klass 2 varning..Kul det känns att jobba i natt...
Hoppas verkligen att det inte blir så illa som de säger.
Än så länge har det inte börjat komma nån mer snö, men det kommer säkert lagom tills jag ska börja.. Det hänger lixom i luften..

Snart kommer Johan hem. Får iaf träffas en stund innan jag ska iväg=)
Sen ses man ju inte så mkt i helgen..
Imorrn kväll nån timme innan jag ska iväg, sen är han dock ledig söndag och måndag, söndag sover jag ju mer eller mindre hela dagen, men får ju några timmar iaf=) Å måndag sover jag ju oxå, fast inte lika mkt.
Nästa helg är vi lediga tillsammans=) Men sen tror jag det dröjer 5! helger innan vi har nån tillsammans igen..Lite trist..men så är det.

Hjälp mig nu att hålla tummarna för att det INTE kommer de mängderna med snö som sägs.
Kram kram



NÄR???????????


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojdå, då blir d väldigt långt fram då..Aja, då e d ju ingen brådska med d iaf :)

Ne, hoppas inte d kommer så mycket men som d känns nu så verkar d ju tyvärr blir d..:(Ha d så bra å kör lugnt!Kram

2010-02-19 @ 22:52:34
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack, ja hoppas verkligen ja gör d me, å d fort..

Hörde att du haft ett helvete i dne här snön, stackars dig som måste ut i d å jobbba i hela 2 nätter t, kan inte va roligt alls..Kram

2010-02-20 @ 16:48:00
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0