Skönt att helgen är över

Nu jobbar jag 3 nätter i rad först om 3 veckor=) Skönt.
Fast natten som var va jag otroligt pigg, tyvärr är jag super pigg även nu...Skulle ju behöva sova lit egentligen.
Men först ska jag iaf ha tag på kunskapstorget, har ju inte fått mina betyg än å börjar bli rätt trött på+ att vänta. 2½ månad sen jag var klar å de har fortfarande inte kommit...Tro man är aningens sur lixom.

Johan har nu åkt iväg för att jobba.
Det blev iaf att vi köpte hem lite färskt bröd å mumsade på till frukost=) Mysigt värre=)

Händer inte så mkt och det börjar nu bli dax att ringa det där samtalet.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, då hade du tur..Fast den här 4:e filmen va inte alls lika bra som dom 3 första dock eftersom Frank inte e me, för d e ju just d som gör filmerna, att d finns en på insidan så d blir så spännnade..:(Kramar

2010-02-01 @ 11:42:36
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0