Sol

Solen va framme hela förmiddagen och under middagstid.
Sov ju bort näst intill hela förmiddagen eftersom jag ska jobba i natt, men passade på att få mig en promenad i solen nu för en liten stund sen.
Så underbart med solen och att det inte va så kallt=)
Nu är dock solen typ borta igen..
Tur man lyckades ta sig ut medans den ville visa sig.=)
Är sååå trött som vanligt, försökte sova en stund, men det är inte så lätt att somna så här på eftermiddagem för mkt ljud överallt och även fast jag är trött så har man ju ändå fått den sömnen man behöver.
Men får va som det alltid är, att första natten är den värsta. Jobbar ju bara två nu och är sen ledig helgen, tillsammans med Johan=)
Så på fredag är det tänkt att vi ska gå på bio å nått. Va ty evigheter sen. Blir nog att se Farsan då, så man får skratta lite=)

Hum..pappa lyckades berätta va Johan ska få i present av mig oxå...Missuppfattningar å sånt kan göra mkt...=)Ajaj... Så nu vet han att han kommer att få ett Wii..Han fyller ju på måndag, men jag vet inte hur jag ska göra nu, om han ska få det tidigare..Eftersom han ju redan vet...
har faktiskt en liiten annan present oxå som han ska få...Så ngn överaskning blir det ju iaf på måndag.=)

Har väl inte så mkt mer att skriva om..
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh, d e så jääävla typsikt pappa...:/

D hade ju varit så roligt om du hade fått överaska honom me d ju, men som vanligt snackar pappa ALLTID för mkt å fattar nada eftersom han aldrig lyssnar...

Kram på dig

2010-02-25 @ 08:52:34
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0