Då var det helg

De flesta går in på ledighet över helgen..Jag gör tvärt om, fast jag har ju åandra sidan vare ledig länge redan innan=)
Känner mig dötrött just nu, så kommer nog att sova en stund på eftermiddagen, svårt att orka med nätterna annars. Framför allt när man ska gå tre nätter. Två nätter klarar man med lite för lite sömn, men tredje utan ordentligt med sömn är riktigt jobbigt.
Johan åkte för en liten stund sen för att jobba, så det gör ju verkligen inget om jag sover lite. Brukar egentligen vilja sova på morgonen, men valde att inte göra det idag så man kunde umgås några timmar innan han skulle iväg.
Vi ses typ inget förrän på tisdag igen..Lite trist, men man får leva med det...

Annars händer inte så mkt som vanligt...
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0