God morgon!

Det är redan onsdag...Som vanligt fattar jag inte var tiden tar vägen..

Satte mig igår å gjorde om min header lite, är inte nöjd än, men det tar sån tid att göra så orkade inte mer igår, fortsätter nån annan dag. Har iaf äntligen fått bort det där jäkla A:t...=)

Idag slutar Johan tidigt, han skulle sluta tidigt, å kommer att sluta ännu tidigare än vadhan skulle göra. Redan vid 11=)
Fast blir nog att stanna hemma å så där idag, ska ju komma in oväder..OM det nu kommer så farligtsom de säger, man vet ju aldrig å man hoppas ju så klart på att de har fel..=)

Nu ska jag läsa lite bloggar å så där.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jojo, d kommer nog, pratade med Anders nyss som va pvg t motala å där va d världens snöoväder..Så d kommer nog hot me nån gång..Kram

2010-01-27 @ 09:04:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0