Klanten nr 1 och pasteller

Aså, jag är riktigt klantig...
Skulle in i en bil..ee..kan ju vara bra om man böjer sig ner lite då kanske...Tyckte jag visst va onödigt och slår i rejält vid glasögonen så de slår emot precis vid ögat..
Glasögonen böjda till tusen, men som min duktiga pappa lyckades rätta till, behövs kanske lite till, men det trodde jag inte skulle gå..
Ont som f*n gjorde det..gör ganska ont fortfarande..
Trodde jag skulle bli blå..Men det tycks bara som det bli de små minisåren som uppstod och lite svullet, för ingen blånad än, så klarade mig nog från det=)
Kände mig dock fruktansvärt klantig..Men men...
Sandra: där fick jag för att jag la nycklarna på bordet...haha=)

Hemma själv hela dagen då..men har vare ganska skönt faktiskt..
Läst å kollat på tv, å sen satte jag äntligen fart med att plocka ner alla julsakerna och gardinerna å allt sånt där. Så nu hängder det pasteller i fönstrena istället för tomtar.
Hade tänkt jag skulle dammsuga oxå, göra färdigt städningen lixom..Men när jag va färdig med allt annat så orkade jag bara inte, tog bara ett snabbvarv med ergon, så får det dammsugas imorrn eller nått istället.
Har lite grann i diskhon oxå, men det ska jag ta innan Johan kommer hem iaf.
Träna va jag å gjorde i förmiddags oxå då..Är ju lördag=)

Kanske skulle ta tag i den där disken, är ju gjort på några minuter, å sen lägga mig å läsa en stund=)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, där fick du! ;)

2010-01-23 @ 17:01:37
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja du kanske inte är så snygg vi ögat imorgon får väl se om du blir någon regnbågs färg. Ha en skön kväll Kram mamma

2010-01-23 @ 19:37:28
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0