Kommer nog vara trött...

Då var kvällen här..
Har inget sovit under dagen, dock har jag tagit det väldans lugnt..kan bli jobbigt i natt, men det går nog ändå=)

Har under dagens lopp insett att världen är så liten ibland...Det inser man rätt ofta ändå...Tycker bara att vissa saker blir så komiska eller hur man ska uttrycka sig.

Min chef var förbi med lite nycklar till mig idag..
Var för att hämta dom på jobbet igår, men då gick det ej att stänga av larmet till kontoret där nycklarna låg, så fick löfte om att de skulle komma hem med dom till mig idag.
Fick då reda på att det troligtvis kommer bli förlängt iaf, jobbet alltså, nästa måndag hoppas hon på att vi kan få besked. Kommer dock inte bli en tillsvidaretjänst än, men kunde ju vara skönt att veta att det blir förlängt iaf. Får väl hoppas på 3 månader till eller nått sånt.
Men man ska inte hoppas för mkt, det har jag lärt mig så många gånger när det gäller detta med jobb.

Johan har nu slutat och är väl strax påväg hem, ska ta å äta lite då, orkade inte anstränga mig för att göra mat idag, så hittade lite redan färdigstekt köttfärs och gör lite pasta till. Det får duga helt enkelt=)

Hoppas att ni får en bra kväll och natt, jag ska göra mitt bästa för att inte somna jag..haha=)
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0