Kväll då

Då har kvällen kommit..
Jag som hade tänkt sova nån timme eller två på eftermiddagen...så blev det inte..Kom verkligen inte till ro..Låg bara och tänkte på allt jag skulle göra innan jag ska iväg och vad som ska packas med till jobbet osv..
Inte ens spikmattan hjälpte idag...
Aja..lagar just nu lite mat...En av sakerna jag låg å grubblade över...
När det gäller bara mig själv kan jag ta vad som, är inte så noga, men så kom jag på att Johan ju måste ha matlåda tills imorrn, vilket inte finns i frysen, så lagar lite mat så har både jag idag och i natt och Johan har till matlådan imorrn...Ska jag bara komma på något att kaga till imorrn oxå...
Känner att den här natten kommer att vara tuff, men första natten brukar vara det, är ju väldigt svårt att sova innan man varit vaken mycket...

Ska kanske kolla till maten nu...
Men hoppas ni får en bra fredagskväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0