Kyla

Då sitter man här då...Johan är iväg på ett möte, men slutar 14, så han kommer hem snart.
Jag slöar..=)
På vädret har de sagt sol idag..VART?? Grått å trist är det, kallt är det oxå...Å imorrn ska det komma snö igen...Orkar inte med denna vinter längre. Vill så gärna ha vår, älskar våren.
Allt som börjar växa till liv, det börjar bli varmt, man slipper tjocka jobbiga kläder, man kan dra på sig bara en tröja å skor å gå ut, slippa pulsa fram i snön, slippa jobbiga andetag pga kylan, slippa alla blåsor jag får av kylan, har på sista tiden insett att jag faktiskt inte tål kyla..Jag får 1000 tals utslag som kliar nått så oerhört om jag är ute i kylan mer än nån halvtimme, ibland krävs mindre.
Den här vintern har verkligen varot hemsk, snö som legat HELA vintern och så fruktansvärt kallt, kyla hela vintern...Det är inte vanligt allls..Tror knappt jag någonsin upplevt en vinter som denna...



Ska sen när Johan kommit hem åka till biltema å köpa lite nya bromsbelägg..Annars blir det nog inte så mkt idag, skönt med lugna dagar då inte så mkt händer.

Det va allt från mig.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0