Ledig nu=)

Va såå trött i natt, jobbigt att hålla sig vaken då..Trött när jag kom hem, å så sover jag ju inte så länge när jag går av, så är dötrött nu me..Kommer nog somna tidigt ikväll, men det gör ju inget=)

Ska iväg sen om en stund å träffa min kära syster. Så ska väl hinna äta något innan dess..

Just nu är jag arg på grannar i detta förbaskade hus...Känns på låååånga vägar in hit att nån j*la idiot har rökt i trapphuset. Det är sån jäkla brist på respekt så jag vet inte vad.

Ne, skrev väl mest för att göra mig hörd lite=) Har inte så mkt att skriva om.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: ida

hej

gullig kommentar du lämna i min blogg.

det är väl sisådär här hemma, men mkt beror nog på att jag bara går hemma och inte gör ngt vettigt alls förutom roar jeppe och städar då.

har säkert mig själv att skylla för att det inte är bra mellan oss. jag är inte rolig att ha att göra med just nu, men när man bara går hemma och söker jobb efter jobb och bara får nej och nej då tappar man all lust och ork och energi och man känner sig lite mindre värd som människa.

vi försöker nu på nytt att reda ut allting. så får vi se vad som händer.

kram

2010-01-21 @ 09:39:05
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0