Lördag

Gick upp för mindre än en timme sen, så god morgon på er!

När ska denna kylan ge sig då??
I natt var det -27 grader..skönt? Nej knappast...
Va ganska orolig när jag skulle köra hem, skulle vår gamla bil starta i -23 grader? Der gjorde den=) Lycka, annars hade jag stått där å inte alls vetat vad jag skulle göra.
Idag måste jag tyvärr åka buss till jobbet och även imorrn, vilket betyder promenad till bussen i kylan, när det är så här kallt kommer det kännas som en evighets promenad, för att sen sitta på bussen endast max 10 minuter..
Längar verkligen efter våren nu.

Har sån huvudvärk idag..härligt värre att vakna med..Hoppas den hinner ge sig innan jag ska iväg sen, inget kul att sitta hela natten med huvidvärk ju..

Ne, ska fortsätta slöa nu innan det är dax att laga lite mat.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0