Sommar

Ge mig sommar NU!!
Det snöar en massa även idag...stora vita flingor..Hade detta varit i mitten av December hade jag tyckt det var riktigt fint..Men inte nu...
Igår och i natt kom det hur mkt snö som helst och idag ännu mer..Verkar dock inte blåsa idag..Man får vara glad för det lilla..haha..
VILL HA SOMMAR, eller åtminstånde vår=)

Har precis diskat lite å så där..Såna där måsten som är så tråkiga..
Vill egentligen inte sitta inne..Blir så trött av det, men att ge sig ut går ju heller inte..har iga skidor..Det är ju typ det smo krävs om man ska ta sig ut..
Får väl lägga mig å läsa istället...Rastlösheten dämpar sig säkert då..NOT..
Skulle kunna baka..Men att baka skapar mer disk, å diska vill jag inte...Haha..vadå problem??

Lika bra jag låter blir att blogga just nu känner jag...Blir bara en massa flum här...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hur lever livet, nu när pluggandet är över? Vad sägs om en fika nästa helg? Eller någon gång i veckan? Kramar.

2010-01-28 @ 17:44:34
URL: http://maria.petersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0