Trött, huvudvärk..blä..

Två nätter kvar, sen får jag sova ett par dagar innan det är dax igen.
Natten som var gick super fort, så det är ju skönt...Fast vore MYCKET skönare om det inte var -25 grader ute...Hoppas verkligen inte man blir sjuk...risken ökar ju när man går in och ut i kyla och värme...Men nu har jag vare så mkt sjuk, så håll tummarna för mig=)
Skulle tydligen bli lika kallt i natt...JAG VILL HA VÄRME NU!!

Chefen hade igår skrivit i vårt block att vi blir kvar en månad längre till att börja med, så har till sista Mars nu istället för sista Februari..Är ju skönt att veta att man har jobb längre tid, men synd att de inte kan säga lite längre tid..Vore skönt att få höra 6 månader...Är ju en trygghet om det varar längre.
Men jag får glädja mig åt den extra månaden och hoppas att det blir längre sen.

Ska nu ta och lägga mig och slöa i soffan en halvtimme innan det är dax för mig att göra mig iårdning för ännu en kall natt.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0