Ensam

Johan har åkt till jobbet och nu sitter man här ensam hela kvällen.
På ett sätt ganska skönt...dock har Johan varit hemma på kvällarna sista tiden, så är inte van att sitta ensam.
Men tänk så skönt att få ha makten över tv-dosan utan att nån klagar:) Nån kväll nån gång ibland kan ju det vara skönt.
Dessutom ska jag passa på att bara ligga i soffan å läsa. Perfekta regnvädret för det:)

Känner lite grann för att baka..Men samtidigt så orkar jag inte...lat? JAG?? Haha...kanske lite:) Skulle dock behövas så jag kunde fylla frysen med lite gott fika. Men det får nog bli nån annan gång istället.

Tycker inte jag har så mkt att uppdatera nu för tiden...Blir sällan mellan inläggen och inget vettigt skrivs...Har kanske helt enkelt ett ganska händelsefattigt liv just nu...Men det bli lite så när man inte pallar göra så mkt för den jäkla ryggen som alltid ska värka. Men den kommer ju att bli bättre till slut:)
För några veckor sedan började jag få nervryckningar i ena tummen...Det är riktigt otäckt när den sätter fart för fullt. Men skulle inte förvåna mig om det har med graviditeten att göra, så det går kanske över sen det med.:)

Ne, tror det får bli en bok nu:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0