7 år!!! Och tillsvidare...

Igår hade chefen skickat ut ett mail till oss på natten.
Tjänsten är nu en tillsvidare:) Det känns riktigt bra. Skönt att veta att man har något att komma tillbaka till efter mammaledigheten. Känns även skönt att även jag fick detta i å med min situation, med sjukskrivning och att jag sen ska på mammaledighet osv. Jag har nog en av de bästa chefer man kan ha:)

Det är 7 år sen jag tog studenten nu...7 år!!! Var har åren tagit vägen??
Minns dock dagen som igår..
Tidigt på morgonen var det dax för trädgårdsföreningen för champangefrukost och fotografering. Svinkallt var det..Men vad gjorde väl det:)
Å så promenaden till skolan där lärarna hade fixat lite frukost åt oss..Snälla de var:)
Å sen bort till ishallen för att ha avslutningen...En lång väntan på att få springa ut...haha:) Å sen ut å sjunga å skrika å va lycklig:)


Hyllas å firas av de närmsta innan det var dax för traktorn..
Å när vi precis ställt oss där på flaket och traktorn började rulla...Då öppnade sig himlen totalt...
Men inte brydde vi oss om det, vi hade lika kul för det:)
Vi åkte dock inte så länge, för det var ju ganska kallt å blött..
Avslutade med att fika å mysa lite hos Johans föräldrar då, hela klassen.
Å sen bar det hem för att bli firad av släkten osv.
Gav mig aldrig ut sen eftersomm vi skulle upp vid 4 på morgonen och åka till Danmark...Så Johan kom sen på kvällen till oss istället.

En jätte härlig dag och jag hoppas att studenterna får det lika bra idag.
Trots att det ju regnar å jag tycker så synd om dom.
Men jag vet oxå att vädret inte påverkar en så mkt som student, man är så glad åt själva dagen att man inte märker vädret så mkt.
Mest synd om alla andra som ska stå ute och vänta på att de ska springa ut å så där..Men sånt är livet:)

Idag blir det en dag i lugnets tecken. Min rygg pallar inte annat..
Blev lite gjort igår som gjorde att jag har skitont..Sånt man får leva med..
Jobbade mina timmar, som egentligen inte var så värst betungande..Men ändå:)
Sen gick Johan å jag in till Ikea å kollade lite för att sen gå lite på Ikano..Köpte babyskydd nu...Passade på att köpa förra årets färg för lite billigare pris.


Så nu får den stå här och vänta ett antal veckor till..ett antal månader till å med...
Gick iaf in i vecka 20 igår..Tiden svischar förbi..Snart är vi där i slutet av oktober och det är snart dax:)

Ne, det var nog allt jag hade att komma med.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Terese

Grattis till tillvidaretjänsten.

Skönt att veta att du har något att komma tillbaka till efter mammaledigheten.

Alltid bra att fyna som bilbarnstolen.

Kram Terese

2010-06-11 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0