Bra och dåligt

Det händer både roliga och tråkiga saker just nu..
Man brukar väl börja med det som är bra, så får det bli även idag. Var på ultaljud idag. Vår lilla bebis mår bra och allt ser bra ut. En stor lättnad. Fortfarande är bebisen en riktigt livlig liten krabat..Men härligt att se den busa omkring i magen:)

Det tråkiga då, en väldigt nära har fått cancer.
Operation om ca 3 veckor blir det, de ser dock ingen spridning och allt kommer säkert att gå bra. Även fast det kommer att bli en tuff tid nu ett tag framöver.
Men känner att man kan inte göra mycket mer än att finnas där och stötta.
Jag går inte in på det mer än så just nu.

Annars händer inte så mkt i mitt liv...
Jobbade mina timmar idag och går ju annars hemma och är sjukskriven..Å tänka sig, trots att jag är hemma mest hela tiden och sitter med datorn så mycket, så uppdaterar jag ändå bloggen så otroligt dåligt..Men anledningen är ju att det inte finns något att skriva om när det verkligen inte händer något..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0