Glad midsommar!!

Önskar er alla en Glad Midsommar!



Ska det bli en regnfri midsommar för en gångs skull?
Ska se om jag orkar sitta lite i solen idag. Förkylningen är på rejäl bättring. Äntligen..Har lite hosta å snuva å så där kvar, men det är långt ifrån hur det har varit.:)

Är trött så jag vet inte vad just nu..
Var uppe å skjutsade Johan till jobbet tidigt imorse...Fick gå  upp 4:45! Å då somnade jag först vid 1 i natt...
Kunde absolut ha somnat tidigare, men bebis i magen sparkade så mysigt, stakaste sparkarna än så länge, så kunde bara inte somna:)
Sen tänkte jag att jag skulle sova en lite stund när jag kom hem..Men var ju pigg just då och tänkte att jag sätter mig vid datorn en stund innan jag försöker sova...
Haha..då strulade den, tog nästan en timme innan jag fick ordning på den...Vid det laget var jag så frustrerad att sova fanns ingen chans till...
Nu först är juag trött, men då ska jag istället iväg om några timmar, så frågan är ju om jag inte blir ännu tröttare om jag somnar en timme...
Aja...får se hur jag gör.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0