Hjälp vad trött man kan vara

Hade en jätte mysig midsommar igår hos mamma å pappa. :) Tyvärr tog jag inga bilder...Men kanske kan jag sno några från syster sen, å mamma tror jag tog oxå:)
Kom hem runt 00:15 tror jag å Johan å jag la oss å glodde på tv:n en liten stund innan vi la oss vid 1 tiden.
Sov till 8..Men såååå trött..
Somnade en timme här i soffan förrut, skönt, men är fortfarande tröttare än tröttast...
Skulle kunna tro att jag är rejält bakis..Det känns nästan så...Men det är så långt ifrån det bara kan vara...Dricker ju lixom inget:)

Skulle tro att det blir en tidig kväll sen, å även att det bara blir å slöa idag..orka annat lixom..

Bebis har börjat sparka mig på urinblåsan oxå..Jag som såg fram emot sparkarna...men i ärlighetens namn så är det inte skönt när man får sparkarna där..Det gör både ont och jag får springa på toa 7000 ggr pår dag typ..
Men men...Får leva med det och njuta av de andra sparkarna:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0