Jobba

Väntar just nu på att Johan ska komma hem med bilen, sen bär det av till jobbet för min del.
2 timmars jobb, tror att det kommer att gå bra, ska bara gå i en butik och handla i 2 timmar. Med foglossningsbältet på så klarar jag nog det:) Sen är det helg för min del...Eller om man kan kalla det att ta helg..Är ju sjukskriven..Men helg är det ju vilket fall:)

Ska åka om lite mindre än en timme..
Träffa en helt ny brukare och dess assistent idag, så lite småbervös är man ju... Det blir ju nästan som att börja ett nytt jobb, fast ändå inte..
Men det ska säkert gå bra, ska ju bara komma överens 2 timmar i veckan:)

Efter mina timmar sen får vi se vad som sker. Johan är ledig nu efter att han kommer hem.
Tyvärr är det jun inte soligt och fint väder, men får göra det bästa av det ändå:) Nått positivt är ju att det inte regnar iaf:) Sen får man ju hoppas att värmen kommer åter till nästa vecka som de sagt.

Idag är det skolavslutning för grundskolan är i Linköping...Tänk att det var 10 år sen man gick ut 9:an...
Å imorrn är det studenternas tur..
7 år sen för min del!
Fattar inte alls var tiden tagit vägen..
Känns som jag inte hunnit med något på alla dessa år...Men det har man ju så klart.

Jag ska ta och börja göra mig iårdning lite nu..Så jag är klar lagom tills jag ska åka sen...Ser ju inte allt för bra ut att komma försent:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0